Blog: een (v)luchtige blik op onze service!

Mats Verbrugge
Teamleader Inside Sales Support

20 januari 2021

We zijn weer vol goede moed van start gegaan: ‘nieuwe ronde nieuwe kansen’! Laten we met z’n allen hopen dat 2021 anders verloopt dan het afgelopen jaar. Wat gegarandeerd wel hetzelfde zal zijn, is de constante druk vanuit uw klanten en relaties om hen snel van dienst te zijn. Tegenwoordig verwachten we nu eenmaal van elkaar dat alles zo efficiënt mogelijk, goedkoop mogelijk en vooral zo snel mogelijk af wordt gehandeld. Vandaag neem ik de term ‘snelle service’ eens onder de loep om u zo te laten zien waarom wij ook op dit onderdeel de juiste partner voor u zijn.

Reactietijd
Een goede samenwerking begint altijd bij een eerste contactmoment. Wij vinden het erg belangrijk dat u snel en duidelijk antwoord krijgt op al uw vragen. Ons streven is om u altijd binnen twee uur van een passend antwoord te voorzien. Denkt u dan aan offertes en opdrachtbevestigingen, maar natuurlijk ook aan alle overige antwoorden op uw vragen en opmerkingen. Goede en snelle communicatie staat hoog in het vaandel tijdens de gehele periode van ons partnerschap.

Goede bereikbaarheid
Er zijn tal van mogelijkheden om met ons in contact te komen. Wij zijn namelijk te bereiken per telefoon, via e-mail, WhatsApp en een chatfunctie op onze website. Op deze manier mag u altijd van ons verwachten dat wij u direct kunnen helpen. Waar u op dat moment ook bent. Wij zijn altijd bereikbaar en staan voor u klaar.

Korte levertijden
Door onze grote voorraad aan standaard filtertypes is het mogelijk om deze de volgende dag bij u in huis of op een gewenste locatie af te leveren. Dit kan vóór een bepaalde tijd en ter attentie van één van uw eigen monteurs of een aanspreekpunt vanuit uw klant. Wij kunnen u ook snel helpen als het gaat om speciaal op maat gemaakte (buitenstandaard) type filters. In samenwerking met onze partner Deltrian Nederland hebben wij vorig jaar een eigen productielijn opgestart. Deze draait inmiddels op volle toeren waardoor wij in staat zijn om de meeste specials binnen vijf werkdagen bij u te leveren. Wanneer er echt haast geboden is proberen wij deze zo genoemde ‘spoedbestellingen’ zelfs binnen 24 uur voor u gereed te hebben. Neem in zulke situaties meteen persoonlijk contact met ons op, dan komen we er samen wel uit. Uw bestellingen worden overigens allemaal netjes per bestemming verpakt met daarbij een duidelijke (private)labeling. Uw monteurs kunnen zo direct aan de slag, zonder zich af te vragen voor welk project of welke luchtbehandelingskast de filters bestemd zijn.

Conclusie
De hierboven uitgelichte onderwerpen zorgen er samen voor dat ik durf uit te spreken dat wij u door onze snelle service (in algemene zin) dusdanig goed kunnen helpen, dat u dit op uw beurt weer waar kunt maken richting uw eigen klant. Een glimlach op uw gezicht en op die van uw klant. Dat is wat IFB Filtertechniek wil bereiken en waar wij ons elke dag weer keihard voor inzetten. Een prettige en langdurige samenwerking waarin alle betrokken partijen op een prettige manier en naar tevredenheid samenwerken, dat is volgens mij waar het allemaal om draait.

Haastige spoed is zelden goed, maar ook in tijden van spoed bent u bij IFB aan het juiste adres. Neem met spoed (J) contact met mij op als u meer wilt weten over onze snelle service.

 

Heeft u een vraag?