Blog: Maak kennis met de gemakken van ons klantportaal

Ben Lamens
Business Development Manager

21 augustus 2020

Bent u wel eens op zoek naar de gegevens van onderhoudsprojecten die u eerder heeft uitgevoerd? Of wilt u weten welke filters en V-snaren er precies zijn besteld voor een onderhoudsklus die misschien al jaren geleden plaatsvond? Dan is ons klantportaal een handige extra service waarover ik u graag meer vertel.

Snel en gemakkelijk  

Via ons klantportaal is het niet alleen mogelijk om snel en gemakkelijk artikelen op te zoeken en te bestellen, het portaal biedt ook de mogelijkheid om lopende orders, geleverde orders en lopende offertes in te zien. Zo kunt u gelijk zien welke artikelen er per project nodig zijn voor een volgende onderhoudsronde én kunt u deze via een paar klikken opnieuw bestellen. Automatisering dient tenslotte de mens.

Voor u op maat gemaakt

Het was een flinke klus om de website op maat te maken en te vullen, maar veel klanten plukken er nú al de vruchten van. Het klantportaal is gekoppeld aan ons administratiesysteem zodat u niet alleen inzicht heeft in de orders die u via het klantportaal plaatste maar ook in orders die door onze binnendienst zijn ingegeven. Een historie die jaren terug gaat in de tijd. 

Een extra service

U bent natuurlijk niet verplicht om via het klantportaal te bestellen, maar het is een extra service naast onze bekende reguliere service. De vertrouwde bestelmethodes blijven bestaan. U kunt het klantportaal bijvoorbeeld ook alleen als naslagwerk gebruiken.

Vraag uw account aan

Door in te loggen met uw persoonlijke inloggegevens, kunt u gebruik maken van alle gemakken die het klantportaal te bieden heeft. Wilt u een account aanvragen? Laat het mij gerust weten. U kunt mij bereiken op (0181) 60 72 12 of een mail sturen naar ben@ifb-filtertechniek.nl. Ik leg u graag persoonlijk uit hoe u het klantportaal optimaal gebruikt. 

Heeft u een vraag?